ВІДКРИВАЙТЕ НОВІ МОЖЛИВОСТІ
Зручний доступ до програми
Отримуйте доступ до інформації з зручного додатку телефону, планшету або компютера, залишайтесь вкурсі подій 24\7
ПРРО Фіскалізація бізнесу
Зрунчна система інтеграцій з РРО та ПРРО, банківськими терміналами, створення звітностей для податкової
Звіти в реальному часі
Система дозволяє формувати звіти в режимі онлайн, також звіти за певні періоди ( день, тиждень, місяць, квартал )
Онлайн POS-термінал
Отримуйте можливість зберігати чеки з продажів онлайн та роздрукуйте в зручний час, контролюйте свою касу
Агрегатор цінників
Створюйте зручний дизайн цінників або чеків та роздруковуйте прямо з програми
Керуйте фінансами
Програма дозволяє контролювати витрат, доходи та залишки, також контроль за оплатами контрагентів або клієнтів
CRM - система
Зручна система контролю за клієнтами, продажами та повторними зверненнями клієнта, підрахунок доходу з клієнта
Підтримка клієнтів
Цілодобова підтримка в реальному часі для швидкого вирішення ваших питань, база знань, навчання
Вам потрібне професійне програмне рішення для точки продажу?
Переваги DRS:
Контролюйте всі продажі та надходження від клієнтів в режимі онлайн і 24\7
Система автоматично рахує прибуток, надходження та витрати, також показує чистий прибуток і здійснює контроль
Контролюйте свій склад в режимі онлайн ( переміщення, надходження, залишки та інше )
Формування зручних звітів по любій потребі і різних проміжках часу
Адміністрування співробтників, контролюйте їх роботу та розподіляйте ролі в системі
Продавати В Магазині
Digital Retail Solution — це веб-система торгових точок, яка спрощує продажі вашим клієнтам і змушує їх повертатися до вашого магазину. Він працює на ПК, онлайн і офлайн, і настільки простий у використанні, що ви можете змусити своїх співробітників продати в найкоротші терміни.
Продавайте На Ходу
Процес продажу та оформлення замовлення може відбуватися поза магазином. DRS допоможе вам зв’язатися зі своїми клієнтами, де б ви не були. Менше торкань і натискань клавіш означає більше часу для клієнтів, щоб бути задоволеними. Додаток Digital Retail Solution - швидкий, зручний і красивий додаток для Android.
Наша система чудово підходить для:
Роздрібна торгівля
Продукти, одяг, автозапчастини, електроніка та побутова техніка, аптеки, квіткові магазини та інше
Сфера харчування
Кав’ярні, кафе, ресторани та інші, система дозволить здійснювати контроль за замовлення та залишками кухні, технологічними картами
Сфера послуг
Салони краси, фітнес, медичні клініки, ремонти, готелі, та інші види бізнесу
Інтернет магазини
Інтернет-магазини, електронна комерція, продажі в соціальних мережах, формування онлайн чеків дозволить зняти проблему з недовірою
DRS полегшує підключення та роботу З POS-Обладнанням
-
Для спрощення обробки можна використовувати наявне у вас обладнання, наприклад чекові принтери, сканери штрих-кодів або ящики касових апаратів. Якщо ви користуєтеся пристроями SUNMI, завантажте наш POS-додаток на ринку SUNMI, щоб швидко розпочати роботу.
Будь-який спосіб оплати
-
Контролюйте всі продажі та надходження від клієнтів в режимі онлайн і 24\7
Хочете побачити нашу POS-платформу в дії ?
Замовте дзвінок з нашю командою, і ми розповімо вам про всі функції та переваги.
Програмне забезпечення для управління запасами:
DRS - усуває трудомісткі завдання управління запасами, щоб ви могли зосередитися на ідеальному обслуговуванні своїх клієнтів
Постійний Контроль Запасів
1. Простий Процес Покупки
Зробіть покупки простими та швидкими, вибираючи продукти від певних постачальників. Надсилайте замовлення постачальникам електронною поштою
2. Коригування Запасів
Система коригування запасів дозволяє ефективно списувати втрати або збитки, щоб завжди підтримувати правильну кількість на складі
3. Інвентаризаційна Перевірка
Перевіряйте свої запаси на 50% швидше за допомогою нашого автоматизованого наскрізного процесу прямо на мобільному пристрої співробітника.
Обирайте зручний тариф для бізнесу
Optimum
Розширені функції для бізнесу, що розвивається
— Управління запасами
— POS
— 3 магазини
— 5 співробітників
— Усі звіти
— Конструктор звітів про продажі
— Конструктор цінників і етикеток
— Звіти
електронною поштою
— Підтримка електронною поштою
— Чат підтримки
Professional
Професійні функції для великого бізнесу
— Управління запасами
— POS
— 10 магазинів
— 15 співробітників
— Усі звіти
— Конструктор звітів про продажі
— Конструктор цінників і етикеток
— Звіти електронною поштою
— Налаштування та впровадження
— Підтримка електронною поштою
— Чат підтримки
Unlimited
Усі функції з необмеженою кількістю магазинів і користувачів
— Управління запасами
— POS
∞ Необмежена кількість магазинів
∞ Необмежена кількість співробітників
— Усі звіти
— Конструктор звітів про продажі
— Конструктор цінників і етикеток
— Звіти електронною поштою
— Допомога з налаштуванням і навчанням
— Підтримка електронною поштою
— Чат підтримки
Управління Запасами В Кількох Місцях
-
Відстеження запасів у кількох місцях дозволяє точно знати, які продукти у вас є та де вони розташовані. Наше програмне забезпечення дозволяє відстежувати рівень запасів на кількох складах у будь-якій точці світу.
Управління Постачальниками
-
Детальна статистика по кожному постачальнику: сума і кількість покупок і повернень продукції, сума сплачених грошей і борг перед постачальником.
Контроль Запасів У Реальному Часі
-
Рівні запасів між складами та пристроями ваших співробітників миттєво синхронізуються, щоб уникнути помилок і надати точну інформацію для прийняття найкращих рішень.
Програма Управління Клієнтами Та Лояльності
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Краще знайте своїх клієнтів І змушуйте їх повертатися.
Розширюйте базу даних клієнтів, збільшуйте повторні продажі. Залучайте нових клієнтів за допомогою накопичувальних знижок.
DRS Customers – це інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами (або CRM) для малого бізнесу, який вбудовано прямо у ваш портал адміністратора DRS